Άνοιγμα στις λεγόμενες ώριμες αγορές, όπως και στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας θα επιχειρήσει μέσα στην καινούργια χρονιά ο δήμος Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια να ενισχύσει την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητα της πόλης στο εξωτερικό, φιλοδοξώντας να την καταστήσει έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.
Οι επόμενες πόλεις-στόχοι για το τμήμα τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης είναι η Ουτρέχτη και το Άμστερνταμ, το Μιλάνο και η Μπολόνια, η Κολονία και το Ντίσελντορφ, οι Βρυξέλλες, το Παρίσι και το Λονδίνο, η Αγία Πετρούπολη και η Μόσχα, η Βιέννη, η Μπρατισλάβα, η Πρίστινα, η Λευκωσία και η Λεμεσός, όπως επίσης η Βαρσοβία και η Κρακοβία.
Σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό δράσεων του τμήματος τουρισμού για το νέο έτος, η διπλωματία των πόλεων παραμένει ψηλά στην ατζέντα της διοίκησης του Γιάννη Μπουτάρη.
Τις δράσεις στον τομέα του τουρισμού, που είναι συνολικού ύψους περίπου 250.000 ευρώ, θα καταθέσει προς έγκριση στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Σπύρος Πέγκας.
Παράλληλα με τις κινήσεις που σχεδιάζονται για την προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, ο κεντρικός δήμος αναζητά συνέργειες και στο εσωτερικό. “Η διπλωματία των πόλεων στο εσωτερικό της χώρας ξεκίνησε δυναμικά με την Καλαμάτα, τα Ιωάννινα, τη Βέροια και τη Νάουσα, ενώ οι νέοι πιθανοί εταίροι μας είναι η Φλώρινα, η Καβάλα, η Χίος και η Ρόδος”, υπογραμμίζεται μεταξύ άλλων στη σχετική εισήγηση της διεύθυνσης Πολιτισμού και Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης. Συγχρόνως, όπως τονίζεται, “παραμένει ενεργός η πολιτική διείσδυσης στη βαλκανική ενδοχώρα (Σόφια, Φιλιππούπολη, Σκόπια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, κτλ.)”.
Φεστιβάλ αγοράς
Ένας από τους κεντρικούς στόχους που θέτει ο κεντρικός δήμος για το νέο έτος έχει να κάνει με την οργάνωση ενός φεστιβάλ αγοράς, με την ευκαιρία και της λειτουργίας του πρώτου ανοικτού κέντρου εμπορίου στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Η διοργάνωση αυτή σχεδιάζεται να συνδυαστεί με την προσφορά εκπτώσεων από εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, ξενοδοχεία και πάρκιγκ, ώστε να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο σε Έλληνες και ξένους να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη. Για την οργάνωση αυτού του φεστιβάλ ο κεντρικός δήμος θα επιδιώξει συνεργασίες με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και τον Εμπορικό Σύλλογο, όπως και με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου.
Εξάλλου, με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση του κόσμου που επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη, πέρα από το τουριστικό περίπτερο της πλατείας Αριστοτέλους, σχεδιάζεται να τεθεί σε λειτουργία ακόμη ένα αντίστοιχο σημείο πληροφοριών στην πλατεία Λευκού Πύργου.
Ιστορικός και γαμήλιος τουρισμός
Στις επιδιώξεις του κεντρικού δήμου είναι να προβάλλει τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό γαμήλιου τουρισμού. Ειδικότερα, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες προτείνουν να αξιοποιηθεί το ιστορικό σκηνικό της Θεσσαλονίκης για την πραγματοποίηση θεματικών γάμων, εμπνευσμένων για παράδειγμα από την αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη ή από το Βυζάντιο.
Ακόμη, στους στόχους που έχουν τεθεί περιλαμβάνονται η αξιοποίηση των θρησκευτικών μνημείων της Θεσσαλονίκης και η ανάληψη πρωτοβουλίας για τη δημιουργία πολιτιστικής διαδρομής στα βήματα του Αποστόλου Παύλου και των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου, ώστε να ενισχυθεί και ο προσκυνηματικός τουρισμός.
Σχολικός και τουρισμός υγείας
Σύμφωνα με το ετήσιο πρόγραμμα δράσης του τμήματος τουρισμού, μέσα στην καινούργια χρονιά και σε συνεργασία με φορείς της πόλης, όπως το Επαγγελματικό Επιμελητήριο, ο δήμος Θεσσαλονίκης θα επενδύσει στον σχολικό τουρισμό. Ακόμη, σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια της πόλης αλλά και με ιδιωτικά σχολεία θα επιδιωχθεί η προσέλκυση ξένων φοιτητών για σπουδές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, αλλά και για θερινά προγράμματα στη Θεσσαλονίκη.
Στο μεταξύ, θα συνεχιστούν οι προσπάθειες στον τομέα του τουρισμού υγείας, καθώς η Θεσσαλονίκη και η Ελλάδα γενικότερα υπερτερούν σε κρίσιμους τομείς, που κατά κύριο λόγο έχουν να κάνουν με την εξωσωματική γονιμοποίηση, την αποκατάσταση, την πλαστική χειρουργική, τις χρόνιες παθήσεις και τα οφθαλμολογικά, την καρδιοχειρουργική, τη νευροχειρουργική και τα προγράμματα φροντίδας ηλικιωμένων.
Δημοσιεύτηκε στη «Μακεδονία»
Παράλληλα με τις κινήσεις που σχεδιάζονται για την προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, ο κεντρικός δήμος αναζητά συνέργειες και στο εσωτερικό. “Η διπλωματία των πόλεων στο εσωτερικό της χώρας ξεκίνησε δυναμικά με την Καλαμάτα, τα Ιωάννινα, τη Βέροια και τη Νάουσα, ενώ οι νέοι πιθανοί εταίροι μας είναι η Φλώρινα, η Καβάλα, η Χίος και η Ρόδος”, υπογραμμίζεται μεταξύ άλλων στη σχετική εισήγηση της διεύθυνσης Πολιτισμού και Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης. Συγχρόνως, όπως τονίζεται, “παραμένει ενεργός η πολιτική διείσδυσης στη βαλκανική ενδοχώρα (Σόφια, Φιλιππούπολη, Σκόπια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, κτλ.)”.
Φεστιβάλ αγοράς
Ένας από τους κεντρικούς στόχους που θέτει ο κεντρικός δήμος για το νέο έτος έχει να κάνει με την οργάνωση ενός φεστιβάλ αγοράς, με την ευκαιρία και της λειτουργίας του πρώτου ανοικτού κέντρου εμπορίου στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Η διοργάνωση αυτή σχεδιάζεται να συνδυαστεί με την προσφορά εκπτώσεων από εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, ξενοδοχεία και πάρκιγκ, ώστε να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο σε Έλληνες και ξένους να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη. Για την οργάνωση αυτού του φεστιβάλ ο κεντρικός δήμος θα επιδιώξει συνεργασίες με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και τον Εμπορικό Σύλλογο, όπως και με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου.
Εξάλλου, με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση του κόσμου που επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη, πέρα από το τουριστικό περίπτερο της πλατείας Αριστοτέλους, σχεδιάζεται να τεθεί σε λειτουργία ακόμη ένα αντίστοιχο σημείο πληροφοριών στην πλατεία Λευκού Πύργου.
Ιστορικός και γαμήλιος τουρισμός
Στις επιδιώξεις του κεντρικού δήμου είναι να προβάλλει τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό γαμήλιου τουρισμού. Ειδικότερα, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες προτείνουν να αξιοποιηθεί το ιστορικό σκηνικό της Θεσσαλονίκης για την πραγματοποίηση θεματικών γάμων, εμπνευσμένων για παράδειγμα από την αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη ή από το Βυζάντιο.
Ακόμη, στους στόχους που έχουν τεθεί περιλαμβάνονται η αξιοποίηση των θρησκευτικών μνημείων της Θεσσαλονίκης και η ανάληψη πρωτοβουλίας για τη δημιουργία πολιτιστικής διαδρομής στα βήματα του Αποστόλου Παύλου και των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου, ώστε να ενισχυθεί και ο προσκυνηματικός τουρισμός.
Σχολικός και τουρισμός υγείας
Σύμφωνα με το ετήσιο πρόγραμμα δράσης του τμήματος τουρισμού, μέσα στην καινούργια χρονιά και σε συνεργασία με φορείς της πόλης, όπως το Επαγγελματικό Επιμελητήριο, ο δήμος Θεσσαλονίκης θα επενδύσει στον σχολικό τουρισμό. Ακόμη, σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια της πόλης αλλά και με ιδιωτικά σχολεία θα επιδιωχθεί η προσέλκυση ξένων φοιτητών για σπουδές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, αλλά και για θερινά προγράμματα στη Θεσσαλονίκη.
Στο μεταξύ, θα συνεχιστούν οι προσπάθειες στον τομέα του τουρισμού υγείας, καθώς η Θεσσαλονίκη και η Ελλάδα γενικότερα υπερτερούν σε κρίσιμους τομείς, που κατά κύριο λόγο έχουν να κάνουν με την εξωσωματική γονιμοποίηση, την αποκατάσταση, την πλαστική χειρουργική, τις χρόνιες παθήσεις και τα οφθαλμολογικά, την καρδιοχειρουργική, τη νευροχειρουργική και τα προγράμματα φροντίδας ηλικιωμένων.
Δημοσιεύτηκε στη «Μακεδονία»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου